Donateurs

We zijn er trots op dat we financieel gesteund worden door enkele fondsen en dat we een grote groep donateurs hebben. Door hun bijdragen kunnen we 30 tot 40 ongedocumenteerden ondersteunen. We geven hen zo mogelijk onderdak en wat leefgeld. Daardoor kunnen ze een zwervend bestaan inruilen door een veilige plek waar ze tot rust kunnen komen en kunnen werken aan nieuw perspectief op een menswaardig bestaan.

Stichting Gast wordt niet gesubsidieerd terwijl al onze medewerkers vrijwilligers zijn. Het vraagt een grote inspanning om onze activiteiten te financieren terwijl we zeer sobere, eigenlijk alleen echt noodzakelijke uitgaven doen. Iedere nieuwe donateur is dan ook zeer welkom.

Wilt u donateur worden? Onze bankrekening is NL70 INGB 0008 5237 02.

Wilt u ons zo nu en dan een donatie geven? Download hier een machtigingsformulier.

Vul het machtigingsformulier in en mail het vervolgens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. (U kunt uw machtiging te allen tijde en probleemloos weer intrekken)

We rekenen graag op u. Dank!

Zou u uw donatie in uw Inkomsten Belasting willen opvoeren dan heeft u de volgende gegevens over ons hierbij nodig:
 - Ons ANBI-nummer (RSIN) is: 810114884. Donateurs kunnen dat bij hun aangifte invullen.
 - Ons KvK-nummer is: 09112570

Heeft u vagen over de voordelen van doneren aan een ANBI-gerelateerde instelling kijk dan op de site van de Belastingdienst of neem contact op met onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..