Home » Doneren

doneren stichting gast

We zijn er trots op dat we financieel gesteund worden door enkele fondsen en dat we een grote groep donateurs hebben. Door hun bijdragen kunnen we 30 tot 40 ongedocumenteerden ondersteunen. We geven hen zo mogelijk onderdak en wat leefgeld. Daardoor kunnen ze een zwervend bestaan inruilen voor een veilige plek waar ze tot rust kunnen komen en kunnen werken aan een nieuw perspectief op een menswaardig bestaan.

Stichting Gast wordt niet gesubsidieerd terwijl al onze medewerkers vrijwilligers zijn. Het vraagt een grote inspanning om onze activiteiten te financieren terwijl we zeer sobere, eigenlijk alleen echt noodzakelijke uitgaven doen. Iedere nieuwe donateur is dan ook zeer welkom.

Aangezien Stichting Gast een ANBI-geregistreerde instelling is bestaat de mogelijkheid uw donatie gunstig fiscaal aftrekbaar te maken. Zie voor meer informatie de gegevens onderaan de pagina.

Wilt u doneren wanneer het u uitkomt? Onze bankrekening is NL70 INGB 0008 5237 02.

Liever direct overmaken via uw bank? Maak dan gebruik van onderstaand formulier.

ValutaBedrag

Wilt u meer dan eenmalig doneren? Klik dan op onderstaande knop en vul het machtigingsformulier in. Wij zien uw donatie graag tegemoet!

Zou u uw donatie in uw Inkomstenbelasting willen invoeren dan heeft u de volgende gegevens over ons hierbij nodig. Deze kunnen bij de aangifte worden ingevuld:

• Ons ANBI-nummer (RSIN): 810114884
  • Ons KvK-nummer: 09112570

Heeft u vragen over de voordelen van doneren aan een ANBI-gerelateerde instelling? Kijk dan op de site van de Belastingdienst of neem contact op met onze penningmeester.